Megint nem az én napom :-(

 2011.08.04. 22:00

Reggel autószerelőhöz kellett vinnem a kocsim, mára kaptam időpontot. Nincs gond szerencsére, csak még az őszi balesetem utáni javításnál valamit rosszul raktak össze, és ha gőzborotvázom az autót beázik a hátsó ablak. De ez már csak múltidő, mert most megcsinálták. Emiatt azonban lekéstem a gyerekorvosi rendelést. Annyira idegesít az a csomó Zsófi lábában, hogy elvittem a felnőtt rendelésre, nézze meg az orvos mi az, rohanjak-e azonnal vele a kórházba. Megnyugtatott, hogy nem akut a dolog, de azért mutassam meg sebészeten. Kaptunk beutalót a Heim Pál kórházba. Az orvos szerint az a régi csípés elfertőződhetett és a bőr alatt betokosodott, elképzelhető, hogy fel kell vágni helyi érzéstelenítés mellett. Hát nem nyugtatott meg, holnap irány a kórház. :-( Állítólag a sebészeten millióan szoktak lenni, de mondjuk nem is ez érdekel. Ha most fel kell vágni a lábát, akkor ugrott a nyaralás, 1 hét múlva mennénk a Balcsira. Így se pancsolni nem tud, de még mozogni se, mert négykézláb pont a sebére támaszkodna. :-(((( 

Danira nagyon megharagudtam ma, olyat csinált, ami rá nagyon nem jellemző. Míg a szerelőnél voltam, ő magánszorgalomból matek feladatokat csinált a gyakorló könyvében. Mikor hazajöttem büszkén újságolta, megdícsértem, kérte is a zsebpénzt érte. (Most a nyári gyakorlásokat ezzel jutalmazom.) Gondoltam leellenőrzöm, és látom, hogy ehhez vonalzó kellett volna, de az asztalon nincs, és különben is bonyolult volt ahhoz, hogy egyedül meg tudná csinálni. Kérdőre vontam, mire kiderült, hogy kimásolta az eredményeket a megoldó kulcsból. :-((((( Nagyon leszúrtam a csalásért és amiért hazudott nekem, lehet hogy túlságosan is. Mindenesetre 1 hét tévézés ugrott.

Azt hiszem mától nem olvasok híreket. Ahányszor elolvasom a napi híreket, világvége hangulatom lesz. Most épp a svájci frank árfolyam... :-(((((((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr953129265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása