Rukkel

 2011.08.07. 23:32

Azt mondták az időjárás jelentésben, hogy ez az utolsó igazi nyári hétvége, mindenképpen használjuk ki. Én ezt nem vagyok hajlandó elhinni, augusztus 7-én nem lehet vége a nyárnak, de azért biztos ami biztos strandon voltunk ma. :-D

Barátaink régóta dicsérik a közeli Rukkel tavat, gondoltam most kipróbáljuk. Bár nálunk az Oázis strand itt helyben a legközelebbi, de azt én nagyon utálom. Tömegnyomor, színvonaltalan, de legalább drága. Tény, hogy a Rukkel se olcsó, viszont hatalmas területen van, észre se lehet venni mennyien vannak, rengeteg hatalmas csúszda van, babapancsoló... szóval jól éreztük magunkat. 

Sajnos egy kis baleset történt, Dani az egyik csúszás közben a spirál csúszdán csúnyán beütötte a fejét. Nagyon sírt, és csúnya hatalmas púp lett a homlokán. Többet nem is csúszott azon, hanem átpártolt inkább a kamikáze csúszdára, amin deszval lehet csúszni. Nem semmi a bátorsága, bevallom én egyiken se csúsztam volna le, még ha fizetnek érte akkor se. :-DDD

Zsófika is élvezte a strandot, bár ő nem pancsolt. Érdekes, hogy itthon imád fürdeni a kádban, mikor engedem a vizet már ott pipiskedik a kád szélénél és próbál bemászni. A strandon viszont nagyon tartózkodó, nem szívesen megy bele a vízbe. Azt vettem észre, hogy fázós is, a hideg vizet kifejezetten nem kedveli. Hihi na ebben nem hasonlítanak a tesók, mert Dani meg szerintem a jeges vízbe is bemenne. :-) Szóval Zsófi homokozott, körbejárta négykézláb a strandot, aztán meg kétlábon a kezembe kapaszkodva rótta a köröket. :-) Egyre ügyesebben jár már, és látom, hogy sokat próbálkozik, ha megy pár lépést egyedül, rögtön néz rám vigyorogva és várja a dícséretet. :-)

Egyszer tört  el igazán a mécses, homokozás közben a szájába vett egy játékot, ami homokos volt, ez zavarta és megpróbálta a kezével kiszedni, de az is homokos volt, és minél jobban küzdött hogy megszabaduljon tőle, annál több homokot kavart a szájába. Nem volt egyszerű megtisztítani legalább nagyjából.

Reggel itt járt János. Régebben azt hiszem írtam, hogy megkértem, vegye meg ő az iskolai felszerelések egy részét. Megvette, ma elhozta. Alig van benne, ami használható. :-(((( Mindenből megvette a legolcsóbbat, értsd: legrosszabb minőségűt vagy legkisebbet. Van azért amit tudunk majd használni, de sok mindent nem. :-( Úgy vagyok az iskolai holmikkal, hogy ez olyan mint a mesterembernek a szerszám... rossz szerszámmal nem lehet szépen dolgozni, csak kínlódás és ócska a végeredmény is. Persze nem kell a legdrágább, valahol középúton van a megoldás ebben is. Szeretném, hogy Dani élvezze a tanulást, alkotást, ehhez pedig megfelelő minőségű eszközök kellenek. Úgy döntöttem, amit nem tudunk/akarunk használni azt odaadom a védőnőnek, továbbítsa egy nagyon szegény családnak. Én pedig veszek helyette olyat, amit megfelelőnek találok.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr633135547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása