Nem szeretem nap

 2012.06.25. 21:51

Nyűgös napom van ma. Már kora reggel óta rohanás, nem úgy jöttek ki a dolgok, ahogy terveztem... nem szeretem az ilyen napokat. Erre jött még az egész délutános eső fejfással párosítva. Jah és a lábamat is feltörte a cipő, pedig egyáltalán nem új, gyakran hordom, nem is értem ezt. :-( Az lesz a legjobb, ha hamar kivonom magam a forgalomból, hogy minél hamarabb vége legyen a napnak. Remélem a holnap jobb lesz.

Ígértem Daniról képet, bár ez nem annyira friss, de idei:

Dani.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr224611066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2012.06.26. 08:07:22

Aztaaa! Hogy megnőtt! Nagyon helyen srác! ;-) Büszke lehetsz mindkettőjükre!

Kitartás, ma már jobb idő lesz! ;-)

Mirama 2012.06.26. 08:08:11

n=s helyes (még korán van :-)

allisc 2012.06.26. 23:22:51

@Mirama: Büszke is vagyok! :-)
süti beállítások módosítása