Hőség, strand, fagyi...

 2012.07.03. 23:48

Iszonyatos hőség van, most már napok óta. Én nagyon szeretem a meleget, alapvetően fázós vagyok, a nyár a kedvenc évszakom, de ez most már nekem is kezd sokk lenni. Főleg az visel meg, hogy a munkahelyemen durván megy a klíma, kijövök, majd beülök a tűző napon álló kocsiba, ami kb 60 fokos. Csoda, hogy nem leszek rosszul ekkora hőmérséklet különbségtől. És ahogy nézem az időjárásjelentést egy héten belül nem is várható enyhülés. 

Elmentünk a gyerekekkel délután a közeli strandra. Sajnos én dolgozom most is, Zsófi bölcsiben, Dani táborban, de sietek haza hogy még ki tudjuk használni az időt egy kis pancsolásra. Jajjj nagyon élvezték a strandot, különösen Zsófi! Ki se lehetett szedni a vízből a kis vizicsirkét. :-D Volt is némi hiszti, mikor indulni kellett, mert bezárt a strand. Dani csúszdázott, ugrált sokat, de azt láttam, hogy hiányzik neki egy haver. Nem tudtam sajnos játszani vele, mert Zsófit nem hagyhattam egyedül a gyerekmedencében. :-( Olyan rossz, hogy itthon nincsenek barátai, akikkel bandázhatna. :-( Ez az átka annak, hogy messzire járunk suliba. Na és hát nincsen strand fagyi nélkül: ezt már Zsófi is tudja! :-) Olyan édes, ahogy termeli befelé a "fadi"-t, utána tetőtől talpig ragad... :-D

Kaptam végre fizetést! Huhh nagyon húzósak voltak az elmúlt napok, de túl vagyunk rajta! Persze a nadrágszíj marad szorosan, de most már legalább tudok kaját venni. Ha nem lesz semmi váratlan nagy kiadás, akkor talán kicsit fellélegezhetünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr494626933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása