Elvesztettem az anyukámat :-(

 2012.07.08. 23:49

A baj sosem jár egyedül, milyen igaz ez a közhely! Nagyon nagy gáz van. :-( Összevesztem anyukámmal tegnap, és sajnos remény sincs rá, hogy a közeljövőben ez a szitu rendeződjön. Úgy emlékszem nem nagyon írtam anyukámról eddig, nem véletlenül. Sajnos nagyon komoly betegségben szenved, amiről ő nem hajlandó tudomást venni, semmilyen segítséget nem fogad el, hogy kilábaljon belőle, így azonban ebben az állapotban teljességgel elviselhetetlen. Hosszú évek-évtizedek alatt alakult ez ki, és most már megállíthatatlannak látszik a pokol. A segítséget illetve bármiféle közeledést nemhogy hárít, de támadásnak vesz, sőt visszatámad. :-(((((

Azt gondolom nagyon türelmes voltam eddig. Abban nem vagyok biztos, hogy mindent megtettem érte, ezért komoly lelkiismeretfurdalás gyötör. De nem bírok többet tenni, saját magam is tengernyi problémával küzdök, ebbe a harcba nem tudtam beszállni. :-((( Sajnos az a bili tegnap kilöttyent, nem tudtam tovább úgy csinálni mintha semmi sem történt volna és minden rendben lenne. Nem tudom, nem merem, nem akarom többet rábízni a gyermekeimet és ennek nagyon komoly ára lesz. :-((((( Valószínűleg tegnap örökre elvesztettem az anyukámat. :-((((((((((((

alkoholizmus.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr54636907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2012.07.09. 08:12:10

:-((((
A kép gondolom önmagáért beszél!? :-(
De Apukáddal jól kijössz, nem? Úgy rémlik, hogy Róla többször is írtad, hogy mennyire szereted! Ő hogy tolerálja/kezeli ezt az egész helyzetet?
Borzasztó lehet, nagyon sajnálom! :-(

allisc 2012.07.09. 23:45:45

@Mirama: Nincs rá szó, hogy mennyire borzasztó. :-( Tehetetlenül végignézni, ahogy emberi roncsot csinál magából, aki oly közel áll hozzád. :-((( Pedig lenne kiút ha akarná...
süti beállítások módosítása