Fuldoklom

 2012.07.09. 23:59

Borzasztóan érzem magam. Gyakorlatilag szombat óta ezen őrlöm magam, hogy helyesen tettem-e amit tettem. Józan ésszel tudom, hogy nem alkalmas rá, hogy vigyázzon a gyerekekre. Közben pedig ezzel a lépéssel végleg eltaszítottam magamtól. Akkor azt gondoltam kétségbeesésemben, hogy ez majd észhez téríti, rádöbbenti, hogy ez így nem mehet tovább. Mostanra azonban rájöttem, hogy pont az ellenkezője játszódhat le benne, önigazolást talált, végre valami kézzelfogható indokot, amivel kizárhat bennünket az életéből. Mert ő már csak ezt akarja, hogy egyedül lehessen, korlátok és kontrollok nélkül... :-((((

Nemcsak lelkileg, fizikailag is rosszul érzem magam. Alig bírok enni és inni valamit. Az étel gondolatától is hányingerem van. A gyomrom görcsben, és mintha elfogyna körülöttem a levegő, fuldoklom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr874638972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipetupa 2012.07.10. 08:59:52

Allisc, szerintem neked az a feladatod, hogy a saját gyerekeid érdekét képviseld.
Úgy tudom, hogy eléggé tipikus az alkoholista gyerekek részéről, hogy megfordul az anya-gyerek kapcsolat szerepe. Vagyis a gyerek úgy érzi, hogy neki kell gondoskodnia a szülőről.
Azt is jól érzed, hogy anyukád részéről játszmázás folyik. Ebből nagyon nehéz kitörni, az biztos.
(Esetleg olvasd el Susan Howard: Mérgező szülők c. könyvét.)

Mirama 2012.07.10. 13:33:51

Egy jó ideig még biztosan ilyen rosszul fogod érezni magad, de én is azt mondom, hogy Neked most a legfontosabb a gyerekeid biztonsága!
És hátha Anyukád is feleszmél! Úgy gondolom, hogy most már rajta a sor, ezen a helyzeten már csak Ő tud változtatni!

allisc 2012.07.10. 22:50:42

Köszi a vigasztalást. Tudom, hogy ezt kellett tennem a gyerekek miatt. De ettől még nem érzek felmentést a felelősség alól. Talán másképp máskor kellett volna, nem indulatból hanem megvárni a megfelelő pillanatot :-(((((
süti beállítások módosítása