Állatkert

 2010.08.26. 23:15

Állatkertben voltunk ma a gyerekekkel! :-) Zsófi  hatalmasakat aludt hol a babakocsiban, hol a játszóházi babzsák foteleken. :-) Meglepődve tapasztaltam, hogy minden mosdóban van kialakítva baba-mama szoba, úgyhogy kényelmesen lehet a piciket megszoptatni.

Dani jól kirohangálta magát, egész nap pörgött. Állatot kevesebbet láttunk, mint szerettem volna, mert Dani imádja az ottani játszóteret és játszóházat, és a legtöbb időt ott töltöttük. Azért a kötelezőket lefotóztuk... :-D

Én is imádom az állatkertet, bármennyi időt el tudnék ott tölteni. Mikor Dani picike volt, minden héten mentünk. Vettem bérletet, így nem is volt olyan drága az egész évi állatkertezés. Nem volt még autóm, ezért babakocsiztunk Szigetszentmiklósról, jó kis kalandtúra volt... :-))) Ma elég sokan voltak, de azért még épp elviselhető volt a tömeg. A parkolás azonban minden alkalommal kiakaszt, normális gyalogtávolságon belül képtelenség letenni az autót. Most is jóval több mint egy félóra volt a parkolóhely keresés, majd visszagyaloglás a bejárathoz.

János hallatott ma magáról több fronton is. Idézést kaptam a gyámhivataltól, miszerint eljárást kezdeményeztek apai láthatás ügyben. Tehát feljelentett a gyámhivatalnál... Igazából számítottam már rá, meg is vagyok lepődve, hogy miért csak most. Gondolom azért, mert közeleg a következő bírósági tárgyalás, és előtte még le akar járatni. Aggaszt, hogy mi lesz Danival, remélem nem kell rákényszerítenem hogy menjen az apjához. :-( Illetve, hogy ha nem akar menni, akkor megvizsgálja pszichológus??? Ő a betegsége miatt gyakorlatilag pszichiátriai kezelés alatt áll, mit vizsgálnának rajta?? :-(

Másrészt kaptam Jánostól emailt, hogy szombaton el akarja vinni Danit. Holnap beszélek Danival, de szerintem nem sok esélye van, hogy az apjához akarjon menni. Hivatalosak vagyunk a kedvenc barátjáékhoz szülinapi zsúrra és már nagyon várja. De ha nem lenne a buli, akkor se hiszem, hogy lelkesedne, de majd meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr682250866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.08.27. 09:19:39

Nem találom a szavakat... Csodaszépek!!! :-)

(János menjen a ....-ba!!!
Mit gondol, hogy majd erőszakkal elviszi a gyereket hétvégékre? persze majd csak azokra a hétvégékre, amikor uraságának jó lesz, vagy amikor éppen eszébe jut, hogy hoppá, tényleg, gyerekem is van! ahhh.... Bocsi a kifakadásomért, de amilyen szimpatikus ember volt valaha, most olyan undorító, hogy arra nincs is szó!)

allisc 2010.08.28. 22:41:37

Köszi! :-)

(Úgy gondolja, hogy csak úgy kisétálhat a gyerek életéből következmények nélkül. Ja, és ha a gyereknek ez törést okoz, akkor én neveltem ellene...)
süti beállítások módosítása