Boldog Nyuszit!

 2011.04.24. 23:36

Hova lett a tavasz??? Kérem visszaaaaaaaaaa!!!!! :-( Na jó, rettenet hideg nincs, de az elmúlt pár kellemes nap után most fázok. Tegnap fürdőruhában napoztam a teraszon, ma meg pulcsiban fázok és bekapcsoltam a fűtést.

A tegnapi összefoglalóból kimaradt egy élménybeszámoló. Horgászni voltunk a gyerekekkel pénteken. Hihi, már megint bevállaltam a tuttit. Lementem 3 azaz három gyerekkel a Duna partra pecázni. :-D Nem volt semmi gond szerencsére, a nagyok picit türelmetlenek voltak, mert eleinte kevés halat fogtunk, de aztán beindult. Zsófi meg tünemény volt, nagyon jól bírta a kiképzést. Még azzal tudtam volna fokozni, ha Bingot is levisszük, de annyira azért mégsem vagyok bevállalós. :-)

Apropó Bingo, nagyon berágtam ma a fiatalúrra. Borzalmasan szófogadatlan. :-( Ha ketten vagyunk viszonylag ingerszegény környezetben akkor nincs gond. De ha felbukkan más kutya vagy pl egy nyúl, akkor se lát se hall. :-( Ma két nyúl is felugrott előtte, az első után leszidtam, ennek ellenére 2 perc múlva a másik után is elrohant. Úgyhogy most diétázik a drágám, hátha eszébe jut ki a főnök.

Na és ha már a nyulaknál tartunk: Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!!! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr472853080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása