Visszarázódunk

 2011.04.27. 23:42

A szünet utáni első tanítási nap, és Danival megint gondok voltak az iskolában. Ez most már törvényszerű, hogy a szünet után sokkal kezelhetetlenebb, nyűgös, hisztis. Nem tudom ezt hová tenni, mert szeret iskolába menni, örömmel indul reggel. Különösebben fáradt sem lehet, mert csak pihentünk a szünetben, semmi megerőltető program nem volt. Nem tudom miért van ez így, éppen ezért tenni sem tudok ellene, hogy megkönnyítsem számára a visszazökkenést a rendes hétköznapokba.

Nagyon sokat dolgoztam ma, bepótoltam a szünet miatti lemaradásomat. Végigtakarítottam az egész lakást, főztem, kocsit mostam... hulla vagyok.

Nagggyon mérges vagyok a blog.hu-ra, rendszeresen megkínlódok a posztok mentésével, vagy éppen a képek beszúrásával. Fontolgatom, hogy átköltözök máshova.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr962870581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása