Műsorváltozás

 2011.06.02. 23:20

Vendégeket vártunk mára, de az utolsó pillanatban lemondták, úgyhogy lett egy szabad napunk. Végre-végre tudtam egy jót aludni ebéd után Zsófival. Nagyon kellett ez már, kezdtem kibukni a fáradtságtól. Az bosszant egy kicsit, hogy készültem, úgy vásároltam, főztem, takarítottam, füvet nyírtam, hogy fogadóképesek legyünk. Na mindegy, én vagyok a hülye, hogy mániám vendégség előtt puccba vágni a kérót. :-D

Reggel öszefuttottam az ifjú párral. Abban az irodáhazban volt egy kis dolgom, ahol irodát bérel (az egyébként munkanélküli) férjem. Épp jókedvűen csacsogtak a portán, mikor mentem kifelé (08:55). Timike arcára ráfagyott a mosoly, de János nem jött zavarba. Jó munkát kívántam neki, megköszönte, aztán már mentem is tovább. Nincs egy hónapja se, mikor több oldalon részletezte a bíróságnak, hogy nem tud gyerektartást fizetni, mert nincs munkája... Ja.

Délután a Camponában voltunk a gyerekekkel, és hirtelen ötlettől vezérelve bementem a fitness terembe érdeklődni. Régen sokat jártam kondizni, nagyon szeretem, és sajnos én csak mozgással tudok fogyni. Az érdekelt elsősorban, hogy van-e gyerekmegőrzés, mert a kondibérletnél még húzósabb a bébiszitter díja, ha edzeni szeretnék. És van!!!!!! :-) Komolyan fontolgatom, hogy eljárok legalább a nyáron. Lassan 2 éve szinte semmit nem költök magamra, most lehet hogy beruházok 2 havi bérletbe, hogy jobb formába hozzam magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr632953008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása