Balatoni láz

 2011.06.28. 00:09

Dani elutazott a várva várt iskolai táborba a Balatonra. Már megint kettesben vagyunk Zsófival. Olyan üres a ház nélküle. :-((( Napközben még csak-csak elvoltunk a kiscsajjal, de az este az borzasztó. Zsófin is látom, hogy nagyon hiányzik neki a bátyus, az esti hancúrozás, együtt fürdés, kukucsozás... Hosszú lesz ez a hét nagyon. :-(

Reggel kora hajnalban keltünk, 7h-kor indult a vonat a Déliből. Nem mertem kockáztatni, fél 6-kor indultunk itthonról. Szerencsére nem volt dugó sehol és parkolóhelyet is viszonylag simán találtam, úgyhogy mi voltunk az elsők az állomáson. :-) Na mindegy, inkább félórát várjunk az indulásra, minthogy 1 perccel lekéssük a vonatot! :-)

Írtam Jánosnak emailt, kértem, hogy az idén ő vegye meg Daninak az iskolakezdéshez a felszereléseket. Tavaly mindent én vettem egyedül, egyetlen fillérrel nem járult hozzá, pedig több mint 70 ezer forint volt. Most sokkal kevesebb dolog kell, hiszen nem kell új táska, tolltartó, és egy csomó más eszköz is használható maradt. Tegnap írtam a levelet, eddig még nem válaszolt. Nem sok reményt fűzök hozzá, kíváncsi vagyok milyen feltételt fog szabni, vagy trükköt talál ki, hogy ne kelljen fizetnie.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr553020466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása