Nem kellett volna felkelnem

 2011.07.25. 21:01

Ma volt a napja, hogy nem kellett volna felkelnem. Pedig még meg is fordult a fejemben, hogy lenyomom az órát, alszom tovább és majd lemondom a programot. De aztán úgy gondoltam, nem lehetek ennyire lusta, itt az alkalom, hogy elmenjek edzeni, van aki vigyázzon Danira csak rajtam múlik. Hát hajrá. Nehezen indultunk el, kapkodás volt, nyűgös voltam. Barátnőmnél leraktam a gyerekeket és mentem az edzőterembe. Parkolóhely se közel se távol. Pontosabban jobb oldalt az út szélén álltak kocsik, ahol délelőtt megállni tilos van, köztük volt hely, de már 12.50 volt, gondoltam csak délig tart a tilalom, és leparkoltam. Hülye vagyok, tényleg, nem mentem vissza a sarokig megnézni pontosan. Mire visszaértem, megbüntettek. :-(((( 12.55-kor büntettek meg a cetli szerint, és 13h-ig van megállni tilos. Persze hogy én vagyok a hibás, tudom, nincs mentség, de akkor is kapják be. Tényleg nincs jobb dolga a rendőröknek vagy közterület felügyelőknek mint 5-10 percen szívózni???? Nincsen nálam komolyabb bűnöző akivel foglalkozni kéne? :-(((((

Aztán fogorvoshoz vittem Danit. Megint fájt a foga, szegénykémnek gennyes dudor nőtt az ínyén újra. :-( Ez egy tejfog, amivel ilyen sokat kínlódunk. Most már menthetetlen, kinyitotta a doktornéni a gyökércsatornát hogy ki tudjon tisztulni, elhal a fog lassan, és kipottyan majd előbb utóbb. Nagyon rosszak Dani fogai sajnos. Pedig mossuk rendszeresen, igaz, kicsit sok édességet eszik. Mégis azt gondolom, hogy ez főleg adottság. Sok embert ismerek, akik hiába mossák, hiába figyelnek oda, mégis rosszak a fogaik, van aki meg trehány és mégis jók. Gyanítom, hogy sok problémája lesz majd később is a fogaival. :-(

Hazaértünk, levél várt az ügyvédtől. Megszületett a másodfokú ítélet gyerektartás ügyben. Dani után helyben hagyták az elsőfokú ítéletet, Zsófi után csökkentették az összeget. Mélységesen fel vagyok háborodva. Zsófi után többé-kevésbé rendben van amit megítéltek, de amit Dani után... az nevetségesen kevés. Messze-messze nem fedezi a valódi kiadásokat. Borzalom ami itt megy, csak beteg gyereket ne szüljön az ember... :-(((( Ami támogatást kapnak a szülők egy beteg gyerek ápolásához/fejlesztéséhez az semmire se elég. És még a saját apját is kivonják a felelősség alól. Totálisan egyedül hagynak egy problémával, amiről nem tehetek, és tönkreteszik vele az életünket... Gratulálok minden érintettnek, és kívánom hogy kerüljenek hasonlóan kilátástalan helyzetbe ők maguk is. :-(((((

És ami hab a tortán, hogy köteleznek a fellebbezési illeték felének a megfizetésére, vagyis 5400,- Ft-ra. Én nem is fellebbeztem az első fokú ítélet után, János tette meg, és csak az ő fellebbezését észrevételeztem. Miért kellene nekem is fizetnem??????? 

Szóval a mai nap mérlege: -30ezer bírság, -5400 illeték, -15ezer/hó gyerektartás.

Frankó. Ja, még van kb 1000 Ft-om fizetésig.... :-((((

Bár azért meg kell jegyeznem, hogy János az első fokú ítélet után sem volt hajlandó a bíróság szerint megítélt összeget kifizetni, tehát azzal, hogy csökkentették, semmi nem fog változni, így sem-úgy sem tartja be a kedves apuka.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr53102962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása