9kg! :-)

 2011.08.01. 23:46

Délelőtt védőnőnél voltunk, a bölcsihez szükséges papírokat kellett kitölteni, illetve ha már ott voltunk le is mázsáltuk a kiscsajt. Jelentem elértük a 9kg-ot! :-DDD Végre!!! Már azt hittem sose... :-) Bár alapvetően jól eszik, mindig van egy-egy nap amikor sztrájkol, szerintem ilyenkor fájnak a fogacskái. Na és valahogy stagnált a súlya, vagyis inkább csak nagyon lassan nőtt. De most végre meglódult! :-D

Délután vendégségben voltunk egy réges-régi barátnőmnél. Jajjj de jó volt őt, vagyis őket látni, ugyanis azóta született egy kislánya, aki időközben már 4 éves. Így számolgatva, kb 5-6 éve nem láttuk egymást. :-( Pedig volt idő, amikor minden héten összejártunk szinte, mindent tudtunk egymásról. Meghatározó része volt életem azon szakaszának, úgy érzem jó hatással volt rám, és jó irányba terelgette az életem. Kár, hogy ennyire messzire sodort bennünket egymástól az élet, mi pedig nem vettük a fáradtságot, hogy tegyünk ellene. Még az esküvőnkön is ő volt a vőfélyünk. :-)))) Hihi, mekkora buli volt!!! :-DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr123121694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása