Mediáció

 2009.10.01. 22:07

A mediáció egy konfliktuskezelő, problémamegoldó módszer, melyben pl válásnál egy harmadik fél, ún mediátor jár közben, hogy a felek álláspontja közeledjen egymáshoz. Valóban működőképes lehet, mert jobb esetben segíthet hogy újra egymásra találjanak a párok, de még rosszabb esetben is évekig tartó pereskedést előzhet meg azzal, hogy hozzásegít egy mindenki számára elfogadható egyezséghez. Márpedig nálunk szinte semmiben sincs konszenzus. És a hat órás mediáció után sem lett, mindössze egy félévre szóló, a gyerek láthatásra vonatkozó egyezséget sikerült összehoznunk. Messze van még a vége, úgy érzem hosszú menet lesz...

Úgy döntöttem, ma kicsit "kikészítem" J-t és bevetem a dögös szőke bombázót. Mivel az egész napot együtt töltjük, megkínzom kicsit. :-) Úgyhogy felvettem egy szexi miniszoknyát, harisnyát, magassarkút, hozzá a legmélyebb kivágású felsőmmel. Betalált... Már a mediáció szünetében a liftben nem bírt magával, hazafelé a kocsiban is folyamatosan a lábam simogatta, borítékoltam az esti programot :-). Nem kellett csalódnom, alaposan felhúztam napközben, mire hazaértünk egyikőnk sem bírt magával.

Idegtépő ez a helyzet. Délután még láthatásról és tartásdíjról vitatkozunk, két órával később megőrülünk a másik érintésétől. Nem csillapodik a szenvedély, sőt... egyre többet kívánjuk egymást, mintha elindult volna egy lavina...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr521421772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása