Boldog születésnapot, Apa!

 2009.10.06. 23:55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sikerült meglepnünk Apát ezen a szép napon! :-) Nagyon örült az ajándékoknak! Danival egy fényképkeretet csináltunk, bele pedig Daniról egy képet. A kedvenc sütije is szerintem még soha nem sikerült ilyen jól :-) és a tőlem kapott ajándék is régi vágya volt. Énekeltünk neki Danikával, úgy adtuk át az ajándékokat, bár az én énekhangommal ez inkább büntetés volt :-)

Úgyhogy remekül indult az este... majd olyan vitába csapott át, mint már régen. Teljesen felesleges egymásnak feszülés volt, hiszen csak egy kis kompromisszum készséggel megoldható lett volna, ehelyett elkezdett velem ordítozni. Ezt viszont én nem bírom tolerálni, a legkisebb mértékben sem, úgyhogy borzalmasan elfajult a veszekedés :-( Sajnálom, legkevésbé sem ezt akartam pont a születésnapján. :-(

Végül mégis itt maradt pókerezni, ezalatt lecsillapodtunk, én elmentem futni, hogy kiadjam a gőzt. Jó volt ismét a karjaiban lenni. Nagyon szeretem...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr481433090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása