Elmondtam

 2009.10.14. 21:55

Rettenetesen kimerítő nap volt. Jó hír, hogy a laborvizsgálatok megerősítették hogy valaki van a pocimban :-D. De ezt leszámítva csak rossz hír van. Szinte az egész napot vizsgálatokkal töltöttem. Sajnos egy eredményem nem jó, ami miatt szednem kell gyógyszert, de azt mondta az orvos, hogy ne aggódjak. Kösz, megpróbálom...

De a legrosszabb az este volt. Elmondtam J-nek. Igaza volt a mediátornak nem kellett volna. Kb 2 órán keresztül tombolt. Szánalmas volt, ahogy viselkedett, amiket mondott, mindenki hibás volt csak ő nem. És már azon gondolkozik, milyen hazugsággal menthetné a bőrét. Sőt, engem is be akart vonni, hogy hazudjak T-nek, és cserébe segít majd nekünk. Képtelen felelősséget vállalani és képtelen egyenesen viselkedni. Megsajnáltam őt, nem látja, hogy mennyire szegényes és önző ahogy gondolkodik.

Muszáj volt elmondanom neki, mert semmi kedvem a titkolózáshoz. Hamarosan jönnek a rosszullétek, járnom kell vizsgálatokra, megváltozik az életem... én nem akarok hazugságok között élni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr511450814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása