?????

 2009.10.20. 00:01

J teljesen bekattant. Egyszerűen nem ismerek rá... Hol van az a családszerető, őszinte, becsületes férfi akihez hozzámentem feleségül?

Délután bejelentette telefonon, hogy ma este 8-kor jön. (Este 8-kor... a 7 éves óvodás gyerekéhez...) Ha azt mondtam volna, hogy az már késő, akkor biztosan én lettem volna a szemétláda. Tehát, mivel 4 napja rá se nézett, fel se hívta Danit, azt mondtam, persze, jöjjön, de külön kértem, hogy nem akarok veszekedni.

Ehhez képest negyed 9-kor ért ide, majd szinte onnantól kezdve, hogy belépett az ajtón, csak mocskolódott, fenyegetőzött és zsarolt a GYEREK ELŐTT. Én direkt nyugodt hangon, higgadtan válaszoltam mindenre, de ő csak üvöltözött tovább. Olyanokat mondott, amikre egyszerűen nem lehet reagálni. Pl, hogy mostantól kezdve egy fillér gyerektartást sem fog fizetni. Vagy hogy tönkre fog tenni teljesen, úgy fogok bőgni, hogy degenerált lesz a gyerekem... Hiába kértem, hogy fejezze be. Majd mikor betelt a pohár - továbbra sem felemelve a hangomat - megkértem, hogy menjen el és kinyitottam neki az ajtót. Erre persze Dani elkezdett sírni, hogy nem akarja hogy elmenjen Apa. Mire J azonnal előkapta az adut: nézzem meg mit csináltam, kiborítottam a gyereket...

Magam részéről állok elébe a bírósági tárgyalásnak, tiszta a lelkiismeretem. Én nyugodtan nézek tükörbe, vajon ő is?????

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr251462167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása