Eü...

 2009.10.29. 22:11

Remek ízelítőt kaptunk ma Danival a magyar egészségügy jól szervezettségéből. Vérvételre kellett mennem 7-re, utána pedig Danival hallásvizsgálatra 8-ra. Tudtam, hogy sokan lesznek, ezért odamentünk 3/4 7-re, de ami ott volt, arra nem számítottam... Kereken 2 órát kellett sorban állnom, étlen, szomjan, terhesen, gyerekkel... grrrr.... Persze elkéstünk a hallásvizsgálatról, és az orvos még minket szúrt le. De akkor már úgy voltam vele, nem érdekel, csak szabaduljunk el onnan.

Daninak nagyon Apás napja volt. Rengetegszer emlegette, hogy "az én Apukám". Most az én Apukámnak építek, majd ha az Apukám jön, majd az én Apukám... a szivem szakad meg érte, hogy közben meg az Apja magasról tojik rá. Estefelé már végképp nem hagyott békén Dani, hogy hívjuk fel, végül belementem. J-nek magától eszébe nem jut, hogy felhívja a fiát. Hogy lehet valaki ekkora........

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr431485294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása