Az előadás

 2009.11.01. 21:54

Danika igazából elemében érezte magát! :-) Itt járt nálunk vendéségben az egyik barátja a tesójával, és hármasban cirkuszosat játszottak. Persze Dani irányította az előadást, volt mindenféle produkció, bűvész, zsonglőr, kötéltáncos, mesemondó, bohóc... :-D édesek voltak! Közben barátnőmmel jót beszélgettünk az élet nagy dolgairól, de nem sokra jutottunk... :-D Ő az az ember az életemben, aki mindig rá tud vezetni, hogy meglássam a jót a rosszban, a lehetőséget a kilátástalanban. Nem tudom, hogyan csinálja, hogy lelket önt belém, és feltölt energiával, bármilyen szarul is érzem magam. Megkértem, hogy jöjjön majd be velem szülni, ha itt lesz az ideje. Azt hittem meg fog hökkenni a kérésemen, de annyira boldog volt, hogy szinte elbőgtem magam... :-) Ő az egyetlen ember, akit el tudok képzelni magam mellett azokban a percekben!

J délelőtt elvitte Danit Mekibe. 10-re beszéltük meg, negyedórát késett, pedig elvileg itt lakik pár utcányira. Valószínűleg én vagyok rosszul összerakva, ha zavar, hogy ha tudja h 2 órát tud a gyerekkel lenni, akkor mi a francért nem tud pontos lenni. Fordított szituban én biztos h negyedórával hamarabb érkeztem volna...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr421491883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása