9. hét

 2009.11.02. 21:29

Nem esett jól a mai nap. Fáradékony vagyok, legszívesebben aludnék, pihennék. Ráadásul a munka sem köt le, pedig nagyon sok a dolgom odabent. Össze kell szednem magam, különben összecsapnak a fejem felett a hullámok. Még 5-6 hónapot ki kell bírnom valahogy, aztán jöhet a várva-várt babázás. :-D Megkezdtük a 9. hetet!

J-vel nem kommunikáltam, mégis sikerült felbosszantania. Dani azt szerette volna, ha ma gyógypedagógus után apja megy érte, de J nem volt hajlandó. Erre a gyerek nekem hisztizett, hogy miért nem enegedem, hogy Apa menjen érte. Sőt, ezek után még elkezdte nekem mondani, hogy hogyan érezzem jól magam Apa nélkül... na ezen a ponton besokalltam. Hogy veszi a bátorságot J, hogy ilyenekkel tömje tele a gyerek fejét??? Egyáltalán nincs jó hatással Danira az apja. Ha találkoznak, utána mindig zaklatott, és J hülyeségekkel traktálja. Ahelyett, hogy mondjuk leülne vele házifeladatozni, vagy mesét olvasni, vagy társasozni, inkább ellenem hangolja. Ismét elégtelen apaságból.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr851494236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása