Eső

 2009.11.08. 22:45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyakorlatilag reggeltől estig egész nap esett az eső megállás nélkül. Pfuj. Uuuuuutálom... Na persze, ki nem? :-D Ilyenkor kell ágyban maradni, lustálkodni, és szexelni. :-D Hát én ehelyett takarítottam, pakoltam, főztem, Danival játszottam, leckét írtam. Az első verzió nekem is jobban bejött volna :-D, de azért így se rossz, hogy rend van itthon! Apuékkal ma is sokmindent csináltunk. A 71 éves apukám kicserélt egy olyan izzót, amire J már több mint 1 éve azt mondja, hogy azt létrával sem lehet elérni. Úgy látszik csak akarni kellett volna...

Mintha kicsit múlóban lennének a rosszulléteim, kopp-kopp. Bár még van időnként hányingerem, de nem egész nap, csak egy-egy félórára. Jobban is bírtam így a mai napot. Remélem ez a trend folytatódik, mert húzós lesz a jövő hetem. Nagyon sok munka van most odabent, és múlt héten nem bírtam haladni.

J nem jelentkezett egész hétvégén. Azt sem tudom, hogy holnap reggel mi lesz, elvileg neki kellene oviba vinnie Danit, de nem hívott vagy írt sms-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr191510318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása