Minden jó ha vége jó

 2009.11.10. 22:31

Amilyen pocsékul kezdődött a napom, végül olyan jól fejeződött be. Reggel J-vel alaposan összevesztünk. :-( Szerettem volna elmenni moziba szerdán este, és megkértem, hogy jöjjön el vigyázni addig Danira. De nem hajlandó idejönni, hanem el akarja vinni magához. Mivel én csak este 10-11 körül értem volna haza, és ekkor hozta volna vissza, ezért ebbe nem menetem bele. Utána kitalálta, hogy akkor aludjon nála, de ezt sem engedem, mivel azt sem tudom, hol lakik, van-e ágy ott, ui itthonról vitt felfújható matracot magának. És egyébként pedig itt van Dani otthona, nem értem miért nem tud idejönni. Illetve sejtem, vszleg T nem engedi, mert féltékeny. Így aztán nem megyek inkább moziba, annyira nem fontos.

Nagyon vacak hangulatom volt egész nap, és megint egyre rosszabbul érzem magam. Egyszerre vagyok éhes, és van hányingerem. Ha mégis eszek, akkor átmenetileg javul a helyzet, de aztán még erősebb hányingerem lesz. :-( Közben pedig elkezdett nőni a pocim, bár a mérleg szerint nem híztam, de a ruháimat egyre nehezebben bírom begombolni, és egyre kényelmetlenebbek. Pedig ez még korai, úgy emlékszem Danival sokáig nem kellett kismama ruhákat vennem.

Na de estére kicsit visszatért a jókedvem :-) Egy nagyon kedves barátommal cseteltem több mint 1 órát, jót beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy egyik vasárnap átmegyünk hozzájuk, és főz nekem valami finomat. :-) Isteni finomakat szokott főzni, úgyhogy már alig várom! És persze nem csak kaját, hanem hogy tudjunk beszélgetni. A gyerekek is szeretik egymást, úgyhogy Dani biztosan jólérzi majd magát náluk.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr381516763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása