Hidegháború

 2009.11.17. 22:08

Folytatódik a háború. Reggel J egy nagy halom szeméttel a kezében állt a kapu előtt, mikor jött Daniért. Megjegyeztem, hogy ez nem szeméttelep, mivelhogy én fizetem a szemétszállítást... Ha valahová megy, egy ismerőséhez, oda is egy kupac szeméttel állít be???? Na szóval megsértődött, sarkon fordult, és közölte, hogy akkor vigyem én a gyereket óvodába. Vittem.

Ma voltam dokinál újra. Irtózatosan sokan voltak... 4,5 órát kellett sorban állnom, illetve ülnöm... Vittem könyvet, olvastam közben, de 150 oldal után elszakadt a cérnám. És ez a terhes rendelés volt, tehát csak és kizárólag kismamák várakoztak 4-5 órát, hatalmas pocakokkal... azt csodálom, hogy egyikük sem szült meg ott helyben. Sajnos emiatt nagyon elcsúsztunk, épphogy odaértem Daniért ovizárás előtt, és a logopédust le kellett mondanom :-(

De legalább minden rendben, mindketten kiválóan vagyunk. Picúrkám 29mm ülve. :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr441533058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása