Kori

 2009.11.19. 22:40

Danival jégkorizni voltunk! :-D Régóta nyúz már, hogy szeretne menni, de valahogy nem jött össze eddig. Vagy nem értünk rá, vagy nem éreztem jól magam... de most úgy gondoltam itt a remek alkalom, hogy szabad a délutánunk. Hű, hát nem indult valami biztatóan, sőt, inkább katasztrófálisan. Ahogy rálépett a jégre, azonnal zakózott egy nagyot, úgyhogy innentől negyedórán keresztül ordított, hogy "Haza akarok menni!!!" :-) Volt azonban a pályán két nagyon kedves lány, akik segítettek őt bátorítani, így végül addig próbálkoztunk, míg megtetszett neki a dolog :-D A pályáról már úgy jöttünk le, hogy "ugye máskor is jövünk?" :-DD Ezúton is hála a két ismeretlen lánynak, akik ilyen kedvesek voltak!!!

Természetesen azért paráztam a jégen. Az én státuszomban nem illene elesni, nehogy valami baja legyen a Picúrkámnak. Szerencsére megúsztam esés nélkül, pedig Dani mindent megtett, hogy leszedjen a lábamról :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr541538271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása