Kerti munka

 2009.11.20. 21:53

Ismét eljöttek a hétvégére a szüleim. Ezúttal az őszi kerti munkákat segítenek elvégezni. Egyedül ez borzalmas munka, tudom, tavaly egyedül kellett megcsinálnom. Emlékszem, egy szép napos őszi nap volt, lemetszettem a bokrokat, összegereblyéztem a leveleket, de órák múlva mire végeztem már nagyon kivoltam. Eközben J bent pókerezett a fotelben. Kértem, hogy legalább bezsákolni segítsen a hulladékot, a válasz: "Nem gondolod, hogy abba a sárba kimegyek kapirgálni???"

Szerencsére idén nem kellett egyedül kapirgálnom a sárban, hanem hárman kb 5 óra alatt végeztünk mindennel. Anyu vitte az oroszlánrészt, mivel apu óvatosan végezhet csak fizikai munkát, nekem meg ugye szintén vigyáznom kell magamra. Könnyen fáradok, és olyankor fáj a pocim. Szegény anyum, el is fáradt nagyon :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr131540725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása