Oltás

 2009.12.01. 21:49

Megrögzött oltás ellenes vagyok, úgy gondolom teljesen felesleges a szervezetet terhelni vele. Természetesen a valóban nagyon veszélyes/halálos betegségek ellen kell, de minden ellen nem. Olvasom nap mint nap a híreket a H1N1-ről és néha mégis elbizonytalanodom. Ma meghalt egy kismama, aki újinfluenza fertőzött volt. :-( Tudom, hogy a média felfújja a járványt, azt is hogy nem kis pénzek forognak a háttérben. De mégis... melyik a kisebb rossz, ha beoltatom magunkat vagy ha nem?

Nem az oltásban található vírustól tartok, hanem a tartósítószerként alkalmazott thimerosal-tól, vagyis a higanytól. Ezt találtam a témában:

http://www.tenyek-tevhitek.hu/terhesseg-es-influenzaoltas.htm

Nem vagyok szakember, így nem tudom megítélni, hogy tudományosan mennyire megalapozott, de ha csak a fele igaz is...

Megpróbáltam utánajárni, beszerezhető-e Magyarországon olyan külföldi oltóanyag, amely nem tartalmaz thimerosal-t. Egyelőre sajnos nem. Érdeklődjek a jövő héten. Egyelőre marad a passzív védekezés: zsúfolt helyek kerülése, mániákus kézfertőtlenítés, gyümölcs, vitamin, folyadék...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr1001567455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janka27 2009.12.03. 20:46:58

Ha érdekel, számodra ingyen elérhető: http://www.silver-ezüstkolloid.hu/ - csak szólj!

allisc 2009.12.03. 22:10:11

@janka27: Igaz csak elületesen futottam át, de nem találtam arra vonatkozó információt, hogy terhesség alatt alkalmazható, illetve gyerekeknek adható? Miért ingyenes nekem?

janka27 2009.12.04. 07:13:14

@allisc: „ A jó minőségű ezüstkolloidnak nincsenek káros mellékhatásai! „ – benne van az ismertetőben, hogy nincs hatásmechanizmusban más gyógyszerekkel, mivel csak vízből és ezüstből ( minimális mennyiségben ) áll, ezért káros mellékhatásai sincsenek. Valójában az intenzíven fekvő kismamáknak és gyerekeknek csak ez lenne adható. Azonban nem gyógyszer, így hiába is lamentálnék mellette. Te pedig azért kaphatod ingyen, mert elolvastam történeted, és kijártam számodra. Hivatkozz rám!
süti beállítások módosítása