Szülinap

 2009.12.09. 23:59

Ma van a szülinapom :-) újabb 1 évvel lettem kevésbé fiatal :-). Nem öreg, mert messze nem érzem öregnek magam. Sőt, sok szempontból fittebb, fiatalosabb vagyok, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt. És évről évre egyre jobban érzem magam, mintha az idő nem is múlna. Picúrkám is megfiatalít még néhány évvel :-DDD Rengeteg ismerős és barát felköszöntött, szinte egyfolytában csörgött a telefonom. Többször el is bőgtem magam, annyira meghatódtam...

János szülinapi ajándéka az volt, hogy panaszt tett a gyámhatóságnál. Szerinte nem engedem, hogy láthassa Danit. Természetesen ez nem így van, csak nem úgy ugrálok, ahogy ő fütyül, elvárom hogy alkalmazkodjon és betartsa a szabályokat, melyeket közösen állítottunk fel. Nem különösebben izgat, bizonyítékaim vannak arra, hogy hazudik.

Délelőtt orvosnál voltam. Nem lett jó az EKG-m, ezért ultrananggal is megnézték a szívem. Talált az orvos több eltérést is, de azt mondta ne aggódjak, nincs gond, elég ha 1 év múlva újra megnézik, változott-e.

Délután ovis teadélutánon voltunk Danival. Nagyon jól sikerült, karácsonyi díszeket csináltunk. Legalábbis én, mert Dani hamar otthagyott, és inkább a haverokkal legózott. Úgyhogy gyárthattam a papírcsillagokat és angyalkákat egyedül. :-)

Nagyon későn értünk haza este, mert baleset volt az M0-son, így aztán olyan fáradt voltam, mire leültem a számítógép elé, hogy a bejegyzés írása közben elaludtam a kanapén. Ezért csak utólag publikálom. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr691589467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása