Megmozdult?!

 2009.12.10. 23:51

Picúrkám megmozdult!!! :-D Először nem is akartam elhinni, túl pici még szerintem ahhoz, hogy érezzem, még csak a 14. héten vagyunk. De aztán folytatódott... még kétszer határozottan éreztem. Ekkor már nem hagyott nyugodni a dolog, rákerestem a neten, és elvileg lehetséges. Második terhességnél hamarabb érzik már a kismamák. Holnap úgyis megyek ultrahangra, majd megkérdezem az orvost. Olyan boldog lettem tőle... :-D

Délután, vagyis inkább este bowlingozni voltunk ismét a kollégákkal. Danit is vittem természetesen, a múltkor is nagyon élvezte. Most sem volt ez másképp :-D Nagyon ügyes volt a kis Drágám, büszke voltam rá.

Mára ennyi, mielőtt ma is elaszom írás közben...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr491589492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása