Nyüzsis hétvége

 2009.12.12. 23:00

Mozgalmas napunk volt. Délelőtt sísuli, aztán bevásárlás, főzés, délután jégkori, este rendrakás, takarítás... és csodálkozok, hogy fáradt vagyok... Már megfogadtam, hogy kevesebb programot fogok csinálni, mert több pihenésre van szükségem. Mégse bírok nyugton ülni a popsimon. :-) Nyomaszt itthon egyedül lenni, ezért amint van egy kis szabadidőnk azonnal valami programot szervezek. Utána meg nyávogok, hogy kivagyok :-)))

Ezúttal nem kettesben voltunk jégkorizni Danival, hanem barátokkal. Nagyon jól sikerült. Dani édes volt, ahogy beléptünk azonnal talált magának egy kishavert, szintén hétéves hasonló kaliberű kölköt. :-) Onnantól együtt rótták a köröket, legtöbbször egyszerre is estek el. :-D Mókásak voltak. Dani később megsértődött, mert a kisfiú nem hallgatott rá. Sajnos nehezen tud alkalmazkodni másokhoz :-(

Napok óta iszonyúan kívánom a forralt bort. Most a kori pályán is, ahogy megéreztem az illatát... jajj, nagyon ittam volna. Mióta terhes vagyok egyáltalán nem ittam alkoholt, mondjuk egyébként se vagyok egy nagy alkesz. Tudom, hogy 1 deci bor nem ártana, mégse sikerül innom. Itthon én nem csinálok, mert 1 deciért, nem főzök 1 egész üveggel. Karácsonyi vásárban vagy koripályán meg azért nem tudok, mert utána vezetek. Úgyhogy fűzöm a barátnőmet, csináljon forralt bort, mert muszáj innom... :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr661593326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása