Kismamás

 2009.12.14. 21:59

Megvettem a ruhatáram első kismamás darabját. :-) Most már annyira szorítják a pocim a nadrágok, hogy kénytelen vagyok kismamásra venni a stílust. Mindenhol máshol jók, csak begombolni tudom nehezen, úgyhogy vettem spéci kismamaövet, ami alatt kigombolva hordhatom még egy darabig a "rendes" gatyáimat. Szóval elkezdődött a pocaknövesztés időszaka... :-) Egyelőre még tetszik, nagyon jó érzés, majd ha elefántméretű leszek, már ennyire nem fogom élvezni :-D

János ebben a pillanatban írt sms-t, hogy holnap reggel nem viszi Danit oviba. Tudom, tudom én vagyok az örök elégedetlen akinek soha semmi nem tetszik... de este 10-kor derült ez ki számára??? Ráadásul ez most pont nem jól jött ki, mert holnap reggel orvoshoz kell mennem, így meg mehetek be Bp-re még előtte az oviba... Persze meg tudom oldani, csak bosszant. :-(

Nagyon hideg volt ma, de ez még semmi ahhoz képest, amit a következő napokra ígérnek a meteorológusok. :-( És még a hó is esni fog... Nagyon szeretem a havat, nem lenne vele semmi baj, ha lenne téligumi a kocsimon. De nincs, és nem is lesz, mert nincs rá pénzem. Tavaly azért nem vettünk, mert Jánosra vártam, hogy segítsen elintézni, de nem törődött vele. Én próbáltam utánajárni, de nem jártam sikerrel. Mire találtam volna, vége lett a télnek. Gondoltam majd idén. Most is nekem kéne intézni, csak most már keret sincs rá. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr761598511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása