Botrány :-(

 2009.12.18. 22:01

Utóbbi idők legborzalmasabb napja volt. Délelőtt még jól telt, az oviban a karácsonyi ünnepségen voltunk, aranyosak voltak a gyerekek :-) Majd kora délután hívott János, hogy jön a macskájáért este. Már ekkor nagyon rossz érzésem volt, tudtam, hogy balhé lesz, de hogy ekkora...

Már azt is napok óta tudtam, hogy a Karácsony körüli láthatásban nem fogunk megegyezni. Bevallom, valóban rugalmatlan vagyok. Csak hogy úgy vagyok ezzel, hogyha az év többi részében magasról letojja a gyereket, akkor ne pont Karácsonykor akarjon jófej lenni a gyerekkel. Az apaság az év 365 napján szolgálat. Na szóval, mi elutazunk a szüleimhez az ünnepek idejére, 27-én pedig a másik nagyszülőt szerettük volna meglátogatni. Tehát vagy 23-ig láthatja a gyereket vagy 28-tól. Persze János magából kikelve ordítozott, a gyerek előtt, hogy én ezt hogy képzelem. Eleinte normális hangon válaszolgattam, majd amikor a gyerekhez fordult hogy anya milyen gonosz, na ekkor elszakadt a cérna és én is üvltöttem, hogy tűnjön el. A gyerek pedig kétségbeesve zokogott az ágy alatt... :-(((

A vitát megelőzendő direkt kértem többször is, hogy ezt ne a gyerek előtt beszéljük meg. Nem érdekelte, kiabált tovább. Utána felmentem a gyerekkel az emeletre, hogy ne tudjon provokálni, de oda is utánam jött üvöltözni, na és ekkor kezdtem el én is kiabálni :-( Dani nagyon kiborult (én is), kb 1 óráig tartott míg megvigasztaltam, és én is lenyugodtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr581609948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása