Hó hó hó....

 2009.12.19. 22:40

Beköszöntött az igazi, a nagybetűs TÉL! :-) Már évek óta nem emlékszem ekkora havazásra. (Vagy csak az én memóriám csal?) Szinte egész délután - kora este havat lapátoltam. Eleinte tök jól esett, egy kis mozgás a friss levegőn. :-) De ahogy végigértem az udvaron, gyakorlatilag kezdhettem elölről... az ötödik kör után már kezdtem szentségelni. :-)

Az utcán mindeközben fenomenális hangulat alakult ki. Az összes szomszéd gyerekestül kijött, a felnőttek lapátoltak, a gyerekek meg hógolyóztak, csúszkáltak. Aztán előkerült a forralt bor, karácsonyi süti... :-DDD és mindehhez hatalmas pelyhekben szakadt a hó, a házak díszkivilágításban.... már-már giccses volt, mint az amerikai romantikus filmekben... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr351609974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása