16. hét

 2009.12.21. 23:06

Ez is eljött, a 16. hét! Kissé eseménytelenül telik most ez az időszak a terhesség szempontjából. Remekül vagyok, bár az alvást nem vetem meg. :-) Rosszuléteknek nyoma sincs, a farkasétvágyam is csillapodott. Egyedül a pocakomon a nadrágok egyre jobban feszüléséből érzem, hogy történik valami odabent. Illetve, ahogy már írtam is, néha érzem mozogni Picúrkámat. Persze olyan pici még, hogy csak ritkán kb 2-3 naponta ismerem fel a ficánkolását biztosan.

Jól kibabrált velem az időjárás. Szervizbe kellett volna vinnem reggel a kocsim, illetve délután Danit gyógypedagógushoz, de szobafogságba kerültünk. Befagyott a nagykapu, és semmilyen módszerrel nem sikerült kinyitnom, úgyhogy sehová sem tudtam menni. Talán egy égi jel volt, hogy ne menjek ma sehová, ilyen csúszós utakon...

Helyette megsütöttem a karácsonyi linzert, Dani segített kiszaggatni a csillagformákat - egy rövid ideig, aztán megunta és elment inkább legózni. :-D Hát... nem tudom ehető lesz-e, először sütöttem ilyet, és most még olyan kemény, hogy ölni lehetne vele. :-) Van 3 napja hogy visszapuhuljon Karácsonyig. Ha nem, akkor még mindig lehet szilveszteri süti. :-) Ha addigra sem lesz ehető állagú, akkor összetörve talán még madáreleségnek hasznosítható... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr171614630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása