Gyöngyözés

 2009.12.29. 22:05

Danika a barátnőméknél töltötte a napot, amíg én dolgoztam. Nem tudom mit csinált a három gyerkőc, de a fiam úgy elfáradt, hogy délutánra már olyan volt mint egy kis "zombi". Még az is megfordult a fejemben, hogy esetleg beteg lesz, de remélem nem. Délután voltunk logopédusnál is, azonban Dani teljesen használhatatlan volt a fáradtságtól. Nem is tudom mikor láttam utoljára ennyire lemerültnek. Minden jel szerint mozgalmas délelőttje lehetett. :-D

Este egy gyöngyfűző tanolyamon voltam. Az egyik batárnőm már régóta mutogatja, hogy micsoda gyönyörűséges ékszereket csinál gyöngyből, és rábeszélt, hogy menjek el az egyik alkalommal én is. Nem volt nehéz dolga, mert közel állnak hozzám a kreatív dolgok, régebben varrtam, kötöttem, üvegfestettem, decoupage-oltam.... de a gyöngyfűzés kimaradt. Eddig... merthogy asszem mostantól rabja lettem... :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr961634021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása