Aggódom

 2010.01.09. 22:08

Aggódom egy kicsit, nagyon megfájdult estére a pocakom. Pedig nem volt különösebben megerőltető napom. Danival sísuliban voltunk délelőtt, délután takarítgattam, főztem, Brúnóval sétáltam egy nagyot, még aludtam is egy picit. Este pedig megtornáztattam Danit. A torna ugyan nem esett jól, fizikailag nehéz már nekem, de úgy éreztem meg tudom csinálni. Remélem nem lesz semmi baj. Holnap megpróbálok pihenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr281660129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása