Hópárduc

 2010.01.10. 22:56

"Holnap megpróbálok pihenni." hahaha :-) Szerintem ezt már tegnap se gondoltam komolyan... Nem tudom miért van az, hogy nem tudok nyugodtan ülni a se... izé a popsimon. Szóval egész nap tettem-vettem, és még korcsolyázni is voltunk Danival. Leszedtem a Karácsonyfát, bár már rég elmúlt vízkereszt, megkegyelmeztem még neki erre a pár napra. :-) A pocakfájásomnak már se híre se hamva, nem tudom mi lehetett ez a tegnap esti, ami a frászt hozta rám.

Megdöbbenve olvastam a hírekben, mi történt Erőss Zsolttal, a hópárduccal. Először a balesetről, de akkor még úgy tűnt, hogy maradandó sérülés nélkül fel fog épülni. Ma este viszont már arról szólnak a hírek, hogy amputálni kellett a jobb lábát. :-( Zsoltit személyesen is ismerem, jó sok évvel ezelőtt túráztunk többször is együtt a magyarországi hegyekben. És több élménybeszámolóját is személyesen hallgathattam meg az igazi nagy hegyek megmászásáról. Jó ideje már hogy nem találkoztam vele, de így is mindig örömmel töltött el, mikor hallottam a sikereiről. Remélem hamar felépül, és nem kell feladnia a szerelmét, a hegymászást. Szorítok neki.

János ma délelőtt előzetes megbeszélés nélkül megjelent nálunk. Danival szeretett volna találkozni. Éppen készülődtünk jégkorizni, így nemet mondtam. Természetesen nincs ellene kifogásom, hogy meglátogassa Danit, de a minimum, hogy ezt előre megbeszélt időpontban tegye. Azt mondja, nem tud elérni. Az valóban igaz, hogy nem veszem fel neki a telefont. Ennek oka, hogy olyan minősíthetetlenül beszél velem, amire nem vagyok kíváncsi. Csak írásban vagyok hajlandó vele kommunikálni, ott nem mer így "beszélni" mert nyoma marad. Email-re, sms-re mindig válaszolok, ezt el is mondtam neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr611662568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása