19. hét

 2010.01.11. 22:32

Reggel szervizbe kellett vinnem a kocsimat, már túlléptem a 30 ezer kilómétert. :-( Kicsit késve indultunk (ez most már szokásosnak mondható), ezért gps-el a legrövidebb utat próbáltam megtalálni. Kis híján porrá zúztam azt a vacakot! :-D Mikor a legjobban sietnék, sorra próbál benavigálni a budaörsi zsákutcákba... grrr... Úgy kb az ötödik zsákutca után feladtam, és inkább gps nélkül késtem el. :-DD Kár volt annyira rohannom, kisebb vagyont hagytam ott.

Danika nagyon nyűgös volt a mai gyógypedógiai foglalkozáson. Nem a szokásos pedagógus volt, hanem helyettesítő, de Dani szereti M. nénit, sőt örült amikor megtudta, úgyhogy nem hiszem hogy ez lett volna a baj. Remélem egyszerűen csak fáradt volt, mert nem aludt délután az oviban. A hétfő számára a legnehezebb. Hétfőn ugyanis lovagolni mennek az ovival pont alvásidőben, és ő még igényli az oviban az alvást. (Itthon nem.) Így aztán pont a délutáni foglalkozáson a legfáradtabb.

Megkezdtük a 19. hetet. Villámgyorsasággal nő a pocakom, gyakorlatilag napról napra szemmel látható a növekedés. Úgy érzem, nagyobb hasam lesz mint Danival volt. Egyre nehezebben tudok lehajolni, pedig még nagyon messze van a vége! :-D

Ma gólyahíres nap volt! A munkahelyemen két babás hír is fogadott, az egyik kolléganőnknek kislánya született, egy másik pedig bejelentte hogy babát vár. Én meg csak mosolyogtam ártatlanul, az enyém még titok... (persze csak a vakok számára :-D) Reggel a rádióban pedig a kedvenc reggeliműsorvezetőm jelentette be a terhességét. :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr141665101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása