Lelkiismeret :-(

 2010.01.18. 23:01

Nagyon komoly lelkiismeretfurdalásom van. :-( Nyílt hét van az oviban, és nem mentem el Danit megnézni. Nem mentegetni akarom magam, de most 1 hétig nem tudok majd dolgozni menni, a mai volt az "utolsó" munkanapom, muszáj volt egy csomó dolgot elintéznem, nem bírtam elszabadulni. Danika pedig azzal fogadott, hogy én miért nem mentem el, amikor pedig a többi gyereknek ott volt az anyukája. :-((( Annyira sajnálom... És sajnos ez lesz a hét többi napján is, mert kedden a bíróságra kell mennem, szerdán amniocentézisre, gyakorlatilag esélytelen, hogy meg tudjam őt nézni a foglalkozásokon. Azzal próbálom vigasztalni, hogy majd legközelebb elmegyek 1 vagy 2 hét múlva. Borzalmas anyának érzem magam emiatt, tudom, hogy mennyire fontos lenne ez neki. :-(((((

Danika egy tündér volt ma este. Elég későn értünk haza, és még utána kb 1 órát kint volt hógolyózni és szánkózni a gyerekekkel, ezért nagyon elcsúsztunk időben. Megvacsorázott, majd megkértem, hogy amíg elmegyek Brúnóval sétálni fejezze be a házifeladatát, és ha végzett utána zuhanyozzon le. Arra számítottam hogy a házifeladat fölött játszva találom, mikor visszaérek, de nem! Minden kész volt, ő pedig pizsamában tisztán nézte a mesét a tv előtt. Annyiradeannyira okos ügyes nagyfiam van!!!! :-))))) Nagyon megdícsérgettem!

Megkezdtük a 20. hetet!!! Eljött a félidő... :-DD Picúrkám egyre gyakrabban egyre nagyobb boxmeccseket rendez odabent, melynek legfőbb célpontja még mindig a hólyagom. :-) Ha találkozunk végre, erről még komolyan elbeszélgetek vele... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr951683514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása