Megígértem, hogy meggyógyulok

 2010.01.26. 23:20

Köszi mindenkinek a sok aggódó üzenetet! Úgy tűnik most már átlendültünk a mélyponton. Horror volt az elmúlt 3-4 nap. Még mindig messze nem vagyok jól, de most már pici javulás látszik. Szerencsére magas lázam nem volt, csak egy kis hőemelkedés időnként. Voltam orvosnál is, azt mondta nagyon csúnya a mandulám, felírta az antibiotikumot, de várjak vele még ha nem vagyok lázas. Végül annyira rosszul lettem, hogy elkezdtem szedni, mert rettenetesen fájt a tüdőm, féltem nehogy tüdőgyulladásom legyen. :-(

A mélypont az volt, amikor hétfőn a délutáni alvásból felébredve úgy éreztem itt a vég. Nem bírtam beszélni, levegőt venni is alig, hőemelkedésem volt, iszonyúan fájt mindenem. Dani próbált velem kommunikálni, de képtelen voltam reagálni. Szegénykém bepánikolt, elkezdett sírni, és mondta hogy felöltözik, és átmegy a szomszédba és kér segítséget, hogy felhívják apát, aki majd eljön és meggyógyít engem... úgy zokogott, hogy összekapirgáltam magam valahogy, és nagy nehezen lenyugtattam. Megígértem neki, hogy meggyógyulok. Bevettem az antibiotikumot és már estére sokkal jobb volt.

Most szedem a gyógyszereket és nagyon-nagyon remélem, hogy a picinek nem lesz semmi baja. :-( Picúrkám is biztosan érezte/érzi, hogy valami nem stimmel, mert sokkal kevesebbet mocorog. Vagy csak nem érzem, mert annyira leköt a betegséggel járó fájdalom?

Danika már sokkal jobban van, bár őt szinte egyáltalán nem viselte meg ez a nyavalya. Láza egy icpici sem volt, csak folyt az orra, de mindvégig jókedvű volt, legfeljebb csak az én állapotom nyomasztotta. Most köhög csúnyán, de legalább tisztul a tüdeje, szakad fel neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr741705372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.01.27. 07:39:08

Örülök, hogy jobban vagytok! :)
Kitartás!
Dani igazi Nagyfiú! (nagyobb felelősségtudat és féltés van benne, mint egyes felnőttekben!)
Vigyázzatok magatokra!

Kaila (törölt) 2010.01.27. 17:00:41

Örülök, hogy jobban vagytok!!! Tudod, állapotosan takarékon van az immunrendszer, ilyenkor minden nyavalya tízszeresen jön elő... :(

JOBBULÁST! :)

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.01.27. 22:29:26

Jajj de Édes Dani! Vág az esze rendesen, az biztos :)
További jobbulást Nektek!

allisc 2010.01.27. 22:54:23

Köszi szépen, aranyosak vagytok! Megdöbbentő volt számomra, hogy Dani így reagált. Az autistákról tudni kell, hogy nem értik mások érzelmeit, nincs beleélőképességük. Példa erre, mikor (már régen) nagyon sírtam valami miatt, Dani kacarászott közben, azt hitte vicc. Szerencsére ő már nagyon sokat változott ezen a téren (is). Most már észreveszi ha szomorú vagyok vagy vidám, jól differenciálja mások érzelmeit. Ilyen szituáció még nem volt, szerintem a lehető legjobban reagálta le. Azt meg persze ő nem tudhatta, hogy apa magasról tesz rá, hogy betegek vagyunk... :-(
süti beállítások módosítása