Gyógyulunk

 2010.01.27. 23:02

Lassan de biztosan kifelé indultunk a nyavalyából. Ma is már egy picivel jobb volt, mint tegnap. Még azért jónéhány nap eltelik, míg egészségesnek nyilváníthatjuk magunkat, de most már megnyugodtam, hogy nem lesz komolyabb baj. Legfeljebb a gyógyszerek hatása miatt aggódhatok. :-(

Ma már sétálni is voltunk egy picit, Brúnó nagy örömére. :-) Nagyon szép tiszta idő volt, de iszonyatosan hideg. Két sapkát húztunk, az egyik olyan arcmaszkos volt, nehogy a túl hideg levegőt belélegezzük. Nekem kívül-belül sebes az orrom a sok fújástól, és fájt a hidegtől, úgyhogy csak a szemem látszott ki... :-) Simán elmehettünk volna betörni egy bankba! :-D

Dani vacsoránál egyszer csak kétségbeesetten elkezdett sírni. Hirtelen nem tudtam mi történhetett, megijedt valamitől vagy megharapta a nyelvét????? Aztán még teliszájjal odarohant a tükörhöz és mutogatt a szájába, de nem értettem mit mond. Végül leesett mi a baj.... megmozdult az egyik foga! :-D Szegénykém teljesen pánikba esett, hogy mi lesz most, lesz-e másik foga, és vérezni fog (a vértől nagyon fél), vagy fájni fog??? Sokáig tartott, míg meggyőztem, hogy ne aggódjon. Két adu ászom van :-) az egyik, hogy ő már nagyfiú (ez mindig bejön :-D) és most kiesnek majd a babafogai és erős fogak nőnek a helyére, mint a nagyfiúknak. A másik, hogy ajándékot kap, ha kiesett. :-DDD Asszem sokba lesz nekem, ha mind a 20 tejfog kipottyanásánál rohannunk kell a játékboltba... :-DDD

János hívott ma este, ezúttal normális időben. Danival akart beszélni, átadtam neki, beszéltek pár szót. Majd tőlem akart valamit János, de nem vártam meg, elköszöntem és leraktam. Elmondtam/megírtam már neki párszor, hogy kizárólag írásban vagyok hajlandó vele kommunikálni, a minősíthetetlen viselkedése miatt. Úgy látszik szövegértési problémái vannak.

Danit szerencsére abszolút nem kavarta fel az apja. Először meg sem ismerte a hangját, mondta a telefonba, hogy nem tudom ki vagy, mutatkozz be! :-) Aztán hamar le is akarta tenni a telefont, és utána sem emlegette az apját. Nézte tovább a mesét, mintha mi se történt volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr891707933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása