Segítség! Hóember?

 2010.01.31. 23:35

A mai nap is a hólapátolás jegyében telt. Ma már kevesebb hó esett mint tegnap, viszont egyedül kellett ellapátolnom. Többször is kimentem, gondoltam inkább a gyakrabban keveset, mint az egyszer nagyot választom. Nem esett jól így sem.

Danival megpróbáltunk hóembert építeni a hátsókertben. Emlékszem gyerekkoromban milyen klassz hóembereket építettünk. Idén télen már többször is akartunk Danival, de egyszer sem jött össze. Most sem. Már kezdem azt hinni, hogy valamit rosszul csinálok. :-) Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ennyire nem tapad a hó. Pedig nincs annyira hideg, mert mínusz 10-ben még ráfogtam arra, de most csak mínusz 1 fok volt. Hiába görgettem a hógolyót, nem akart "hízni"... :-( Segítség!!! Hogyan kell hóembert építeni????

Szerencsére nyugodt éjszakám volt Brúnóval, pedig a legrosszabbra készültem. Mára már teljesen jól van. Az esti sétánál jót mosolyogtam rajta. A bátor kutyám berezelt egy hóembertől. (Ezek szerint másnak sikerült...) Nagy ívben kikerülte, és furán méregette, aztán mielőtt továbbindult volna, jól megugatta, a miheztartás végett. :-DDD Megmutatta az öreg répaorrúnak, hogy ő aztán nem akárki....

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr761718383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása