22. hét

 2010.02.01. 23:05

Úgy látszik nem csak én nem vagyok spíler hóember építésben, mert senki nem árulta el a tutttit, hogyan is kellene... :-D

Megkezdtük a 22. hetet!!! Illetve nem is tudom. Melyik számítási módszer számít az igazinak? Amit naptár szerint az utolsó menses első napjától számítunk, vagy amit az ultrahang szerint jósol a számítógép? Merthogy a kettő között majdnem 2 hét különbség volt legutóbb. Így aztán bajban vagyok, ha megkérdezi valaki, hogy hol is tartunk most? Valahol a 20. és a 22. hét között. Én megmaradok a naptáras módszernél, az legalább exact, a számítógép meg minden alkalommal mást kalkulál.

Többször is éreztem a napokban, hogy bekeményedik a pocakom. Elvileg ez teljesen normális, remélem tényleg így van. Tíz nap múlva megyek legközelebb ultrahangra, majd akkor kifaggatom az orvost. Fura érzés nagyon, először olyan volt, mintha Picúrkám keresztbe akart volna fordulni, de megakadt volna félúton, de aztán rájöttem, hogy ezt nem ő csinálja, ahhoz túl erős érzés. Továbbra is nagyon virgonc baba, rengeteget rúgkapál a pocimban. Egyelőre még megteheti, van helye, nemsokára kénytelen lesz összébb húzni magát. :-D

Danika bújós kiscica lett. Rengetegszer odabújik hozzám egy kis szeretgetésre, és sokszor mondja, hogy "Szeretlek, Anya!" :-D Anya meg persze olvadozik... Ma este is majd megzabáltam, meseolvasás után betakargattam, megpuszilgattam és már léptem ki az ajtón, mikor utánam szólt: "Aludj jól, Anya!"

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr411721630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása