Kishugom lesz! :-)

 2010.02.04. 22:48

Nagyon szarul indult a nap. Elaludtunk Danival, pontosabban én voltam az, aki nem bírt kimászni az ágyból. Aztán meg bevittem János munkahelyére a modemet (bár még mindig nem iratta át...). És amilyen balszerencsém volt, pont összefutottam vele. Iszonyúan felidegesített a szemétláda hangvételű sms-ével, plusz megláttam hogy néz ki, kinyílt a bicska a zsebemben, és elküldtem a jóbüdös fenébe. Tudom, hogy nem kellett volna, mert nem szabad lealacsonyodnom az ő szintjére, de kibukott belőlem. :-( Gusztustalanul néz ki, hányingerem van még a látványától is... mint egy nyálas majom...

Aztán délután helyrerántottam a lelkivilágomat egy kis vásárlással. :-) Vettem a picúrkámnak néhány tündéri babaruhát. Persze többségében rózsaszínűeket, úgyhogy nagyon bízom az ultrahangos orvos véleményében, és valóban kiscsaj lesz! :-) Hülyén nézne ki a kisfiam fodros pink rugiban... :-DDD

Este beavattam Danit a titokba! Spontán történt a dolog, ő volt az aki szóba hozta. Pontosabban fürdés közben egyszercsak mosolyogva közölte, hogy neki nemsokára kishuga lesz! :-D Szóval összerakta a kockákat... :-DD Nagyon örült a hírnek, azonnal elkezdte a játékokat válogatni, hogy mit ad majd oda neki, és sorolgatta, hogy mit fog majd megtanítani a huginak. Aztán nem kért esti mesét, hanem bevackolta magát az ágyába a "testes" könyvével, mert tanulmányozni akarta a könyvben, hogyan növekszik a baba pocimban. Nagyon kis lelkes, imádom :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr951730646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.02.05. 07:54:50

Kislány! :) de jó!
Dani nagyon jó testvér lesz!

allisc 2010.02.05. 22:39:28

Hááát, remélem nem kiabálom el ezt a kislány dolgot. A genetikai vizsgálat eredménye után lesz csak 100%. De réges-régi szívem vágya egy pici lányka! :-D
süti beállítások módosítása