Elkiabáltam

 2010.02.07. 22:08

Sajnos elkiabáltam tegnap Dani gyors gyógyulását. :-( Még délelőtt ma is jól volt, de délután többször is begörcsölt a hasa. Voltunk szánkózni, akkor még jól volt, aztán egyszercsak a hasához kapott, összegörnyedt és lefeküdt a hóba. Csak nyögdécselt szegény, hogy nagyon fáj a hasa. :-((( Haza is kellett jönnünk azonnal, de még a kocsiig is alig bírt a saját lábán jönni. Itthon adtam neki nospát, de nem sokat segített. Szóval holnap lőttek az ovinak.

Megint brutál mennyiségű hó esett, 1,5 órát lapátoltam havat, most már nagyon várom a tavaszt. Ha még egy centi esik, én nem is tudom mit csinálok.... (valószínűleg káromkodva azt is ellapátolom.... ) :-DD

Danikát most az izgatja, hogyan fogják hívni a babát. Nagyon szeretné, ha Karola lenne. Ezt vajon honnan szedte?? Eddig eszembe sem jutott, hogy ebbe a kérdésbe őt is bele kell vonnom, nem is tudom miért. Pedig hát tényleg olyan nagyfiú már, teljes értékű családtag, akivel a fontos döntéseket meg kell beszélni. Hozzá kell még szoknom ehhez, hogy egy picit felnőttebbnek, (közel) egyenrangú partnernek kezeljem őt.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr591737788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása