23. hét

 2010.02.08. 23:09

Elvittem Danit magammal dolgozni. Mivel oviba nem mertem vinni, pedig látszólag teljesen jól volt, dolgoznom meg muszáj volt, így nem tudtam jobbat kitalálni. Egész jól viselkedett, meglepően türelmes volt. Bár ma is mondta párszor, hogy fáj a hasa, szerintem már csak színészkedett. Reggel hallotta mikor hívtam az ovit, és mondtam az óvónéninek, hogyha ma is görcsöl, akkor nem viszem kedden se. Erre mikor letettem, rögtön mondta Dani, hogy neki ez már nem fog elmúlni, úgyhogy mostmár ezentúl itthon maradhat. :-DDD

János nem jelentkezett napok óta. Ezt én egyáltalán nem bánom, legalább nyugalom van, nem idegesítem fel magam. Legfeljebb annyit konstatálok ismét magamban, hogy nagy ívben le..a a gyereket továbbra is. Szombaton ő vitte volna sísuliba Danit, de még pénteken lemondtam, Dani rosszulléte miatt. De csak annyit írtam a mailben, hogy Dani beteg lett, direkt nem részleteztem, kíváncsi voltam, hogy érdekli-e. Nem is reagált a mailre semmit, és azóta sem jelentkezett. Nem kérdezte meg, hogy mi baja van Daninak, se azt, hogy hogy van.

Megkezdtük a 23. hetet. Rohamos növekedésbe fogott a "dinnyém"... :-D Picúrkám a napokban úgy tűnik megfordult. Eddig kifelé rugdosott, most viszont befelé céloz, és ez gyakran okoz kellemetlen pillanatokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr321740892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása