Köhögöhögühünk...

 2010.02.11. 20:30

... de valami brutálisan. Dani még engem is túlszárnyal. Reggel olyan ugatósan, krupposan köhögött, nagyon ijesztő volt. Voltunk orvosnál, kaptunk újabb gyógyszereket, ezeken túl sok folyadék, sok idő a jólevegőn... És lehet benne valami, mert a lakásban megállás nélkül köhögünk, de kint a levegőn mindkettőnknek elmúlik.  

Megkaptam János újabb levelét, amit a bíróságnak küldött el. Nagyon kiakadtam rajta, az elejétől a végéig hazugság és rágalmazás az egész. Célja, hogy lejárasson engem a bíróság előtt. Hogy lehet valaki ekkora agusztustalan féreg??????? Biztos vagyok benne, hogy visszakapja ezt még ő az élettől, kell hogy legyen valahol valaki odafent aki igazságot szolgáltat, és megbünteti a hozzá hasonlókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr321750455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása