25. hét

 2010.02.22. 21:42

Végül elmentem ma dolgozni. Talán egy picivel jobban vagyok, de még messze nem gyógyultam meg. Nagyon elfáradtam, pedig semmi különöset nem csináltam. Hiába, a reggel 6-kor felkelés után az egész napi tennivalók, majd késő este ágyba zuhanás már nem nekem való. Pedig nagyon szeretnék a munkában kitartani még legalább 2 hónapig. Valahogy át kell szerveznem a mindennapokat, hogy többet tudjak pihenni. Nehéz dió... egyelőre nem tudom mit tudnék kihagyni. Talán az internetezést?? :-DD

Megkezdtük a 25. hetet. Most eseménytelenül telik a terhesség. Megpróbálok nem aggódni Picúrkám miatt, ha eszembe jut esetleg a "méretprobléma", elhessegetem, és arra gondolok, hogy mindem rendben lesz. Muszáj. Struccpolitika ez, de hiszek abban, hogy ha valaki sokat parázik valamin, akkor azt be is vonzza. Úgyhogy körömrágás és orvoshozrohangálás helyett, pozitívan állok a dolgokhoz. Bizalmat szavaztam az orvosomnak, ő pedig azt mondta nincs okom aggodalomra, tehát elhiszem neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr371782355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém fatál 2010.02.24. 10:37:15

Azon töprengtem, hogy vajon hol lakozott Jánosban eddig az a szennyes állat? Vajon létezik, hogy egy embert ennyire félreismerünk? Létezik, hogy valaki így kiforduljon önmagából, és korábban semmi előjele nem volt? Annyira döbbenetes, pedig olyan sokaktól hallok hasonló sztorit. :(

Fém fatál 2010.02.24. 10:38:49

Ez persze a másik posztról jutott az eszembe, csak rossz helyre kattintottam. :)

Mirama 2010.02.24. 14:05:22

@Fém fatál: Létezik! Hidd el! Több ilyet láttam már! :(

allisc 2010.02.24. 21:05:26

@Fém fatál: Fogalmam sincs, hogyan jutott idáig.
János rettenetesen befolyásolható ember. Gyakorlatilag saját véleménye döntése nincs, legalábbis amíg együtt voltunk így volt. Tehát szerintem a háttérből valaki biztatja arra, hogy így viselkedjen.

Fém fatál 2010.02.25. 10:46:05

@allisc:
Valahogy olyan hideglelős érzés, hogy hosszasan együtt élsz valakivel, együtt fekszel, együtt kelsz, szeretkezel, álmodozol, tervezgeted a jövőt, gyereket vállalsz, szóval ezer százalékig része az életednek, sőt, szinte neked magadnak is, és akiről egyszer csak később (későn...) kiderül, hogy valójában mennyire szar alak.
Ilyenkor annyira kíváncsi lennék, hogy ő hogyan interpretálná a helyzetet? Vajon ő mit gondol magáról, mit gondol rólad? Tud a tükörbe nézni, meg tudja magának magyarázni, hogy amit a kissráccal tesz, amiket neked mond az miért normális, és miért nem görénység? Gondolkozik az ilyen ember egyáltalán? Nem értem...

Mi a helyzet a hétvégével? Sikerül vele zöldágra vergődni?
Tudod, nagyon is értem az érveidet, mert azok tényleg valósak és logikusak. De valahogy úgy érzem, az ő nagy "lelkesedése" hamar alábbhagyna, ha A) nem tudná ellened fegyverként használni (magyarul: nem tud vele felzrikálni, vagy legalábbis nem mutatod ki irányába), B)megkapja a maga adagját a gyerekből, aki nyilvánvalóan nagyon anyás, imád téged, és most az alapbetegségét akár le is számíthatjuk, mert egy hatéves fiú önmagában is elég nehéz ügy lehet még egy "normális" apukának is, hát még egy ilyen fazonnak...
Szóval nem hiszem, hogy lenne második alkalom... De azt is értem, hogy a gyerekkel nem akarsz kísérletezni, de hát... szóval úgysem tudod őt megóvni mindentől... az élet nem méznyalás, és kb. másból sem áll, mint állandó változásból, és valahogy ezzel meg kell tanulnia együtt élni neki is. Sőt neki talán még fontosabb megtanulnia túlélni.

allisc 2010.02.25. 22:43:07

@Fém fatál: Amit itt leírok az természetesen csak az én álláspontom. Nyilván én is tettem/teszek olyan dolgokat, amik számára szemétségnek tűnnek, mégis meg volt a jó okom rá. Hidd el, ő megmagyarázza magának, hogy ez így korrekt. Mélységesen sértve érzi magát a picúr miatt, és az ebből fakadó düh táplálja ezt a bosszúhadjáratot. Ha tudnád milyen levelet írt a bíróságnak... 3 oldalon keresztül ecsetelte, hogy mekkora szemétláda vagyok... De ahogy írtam, én elbírom, nem érdekel, de a gyerekek érdekeiért körömszakadtomig harcolni fogok.
A levelezés végeredménye az lett, hogy pénteken megy az oviba Daniért, és este 8-ra hozza haza. Félek, hogy megint teledumálja a gyerek fejét baromságokkal, mint 4 hónapja, mikor még látogatta. :-(
süti beállítások módosítása