Kelkáposzta

 2010.02.25. 23:06

Jajjj végre igazi tavaszi csudijó idő volt ma! Nagyon élveztem! Délután még kertészkedtem is, nem bírtam a 4 fal között maradni. :-) Levágtam a sövényt, sepregettem, gereblyézgettem, végrevégre csak pulcsiban, kabát nélkül! Tavaszt akarok, még még még még... !!!!! :-DD Sajnos holnaptól esőt jósolnak, jövő héten meg lehűlést, de most már visszavonhatatlanul vége a télnek.

Reggel terheléses vércukor vizsgálatra mentem, ekkora tömeget a rendelőintézetben én még nem láttam. Ez szörnyű... Nem hiszem el, hogy ezt nem lehet valahogy másképp megszervezni. Szerencsére a kismamákat előre hívták, így aztán 1 óra várakozás után már sorra is kerültem. De ha más okokból végig kellett volna várnom a sort, hatszor meggondoltam volna, hogy beteg vagyok-e. Étlen-szomjan 2-3 órát állni egy levegőtlen folyosón tömegnyomorban... horror.

Vérvétel után, mivel ma már nem dolgoztam, elmentem megnézni Danit az uszodában. Ismét dagadtam a büszkeségtől, mennyire ügyes Dani! Őt és egy másik kisfiút ki is emelt a terapeuta és nekik nehezebb gyakorlatot kellett végezniük, mivel sokkal ügyesebbek voltak a többieknél. Majd visszamentünk az oviba még, és ebéd után hazahoztam. Na és a lényeg, hogy mit evett Dani ebédre: KELKÁPOSZTA főzeléket!!!!!!!!! És azt mondta finom volt! :-DD Az a helyzet, hogy szinte az egyetlen főzelék, aminek én még a szagát se bírom, nemhogy megenném, az a kelkáposzta. (Dobogós még a sóska és a kelbimbó.) És ezt megette Dani.... nem térek azóta sem magamhoz. :-DDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr421791072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása