Csodák palotája

 2010.02.28. 22:16

Régóta tervezgetem, hogy Danival meglátogatjuk a Csodák palotáját, de eddig valahogy nem jött ösze. Nagy hiba volt. Valami frenetikusan jó volt!!!!!!!!! :-DDD Kb nyitásra értünk oda, és mi zártuk a kiállítást. Szerintem ha nem zár be, még most is ott vagyunk. :-) Imádta Dani, és én is nagyon élveztem. A pocim miatt nehezen rohangáltam a gyerek után, de szerintem ha nem vagyok terhes akkor se lett volna könnyű követni Danit. Talált egy kis barátot is magának, onnantól kézen fogva cibálták egymást játékról játékra. Olyan aranyos volt a ruhatáros bácsinak lelkendezett a végén, hogy milyen jól szórakozott. :-) És aztán a kocsiban is hazafelé csak erről mesélt, hogy mi volt a kedvenc, és mikor jövünk legközelebb, és mindenkinek elmeséljük, milyen jó napunk volt... :-)))  Szóval kötelező program, aki még nem volt sürgősen pótolja!!!! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr371797802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása