4D

 2010.03.06. 22:38

Voltunk 4D-s ultrahangon!!! Először is a legfontosabb, hogy mindent rendben találtak. A méretek alapján a gép ezúttal 5 nappal számolta kisebbnek a babát. Ez egyáltalán nem aggasztó, egyrészt nem is biztos hogy félidőben fogant, másrészt mi sem vagyunk nagydarabok, úgyhogy várhatóan ő sem lesz óriásbébi.

Picúrkám egyáltalán nem zavartatta magát, végigaludta a vizsgálatot. :-) Néha picit mozgolódott, de az orvos szerint azt is csak álmában. Nyitogatta a kis száját, ekkor valószínűleg itta a magzatvizet, illetve néha ide-oda rakta a kezét, próbálta a szájába tömni, de nem sikerült neki. :-DDD Nagyon kis tündér volt!

Dani először nagyon meg volt illetődve a vizsgálaton, szerintem picit félt is. Félhomály volt, nem tudta mi fog történni, előtte kérdezgette is tőlem, hogy ugye nem lesz félelmetes? Aztán mikor már látta a hugit a tévében, megnyugodott, kérdezgetett, beszélgetett. Tetszett neki a tesó, de úgy láttam, hogy még mindig nem elég kézzelfogható ez így számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr961817651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allisc 2010.03.08. 21:26:45

@Mirama: Szerintem is gyönyörű, de a'sszem én elfogult vagyok... :-D
süti beállítások módosítása